Vrijedi od: 12. 2025.
zooplus Club naš je program vjernosti koji nagrađuje naše kupce za kontinuirano povjerenje i angažman. Ovi Uvjeti sudjelovanja („Uvjeti”) uređuju sudjelovanje u zooplus Clubu, kojim upravlja zooplus SE, Herzog-Wilhelm-Strasse 18, 80331 München, Njemačka.
Sudjelovanjem u zooplus Club Premium programu prihvaćate ove Uvjete sudjelovanja.
1. Sudjelovanje u zooplus Club Premium programu
1.1 Mogućnost sudjelovanja u programu
- Svi kupci s važećim korisničkim računom na zooplus.hr i adresom za dostavu u Hrvatskoj automatski su upisani u Osnovnu razinu.
- Za pristup zooplus Club Premium programu, korisnik je mora kupiti, pod uvjetima opisanim u odjeljku 5 ovih Uvjeta sudjelovanja.
1.2 Pogodnosti zooplus Club Premium programa
- ekskluzivni dani za Premium članove
- prikupljanje zooBodova kvalificiranim kupnjama
- iskorištavanje zooBodova za nagrade u Trgovini nagrada
- 100 zooBodova za prvu narudžbu kao poklon dobrodošlice
- 200 zooBodova za registraciju ili obnovu vaše Premium razine
- ekskluzivni dani za Premium članove
- dobivanje rođendanskog vaučera od 250 zooBodova nakon kreiranja profila ljubimca.
2. zooBodovi
2.1 Općenito
Osnova za obračun zooplusova programa vrijednosti jesu zooBodovi koji se knjiže na bodovnom računu kupca. zooBodovi mogu se iskoristiti u svrhe navedene u uvjetima sudjelovanja. Bodove iz drugih programa (npr. od drugih tvrtki) nije moguće pretvoriti u zooBodove. Bodovni račun i prikupljeni bodovi nisu prenosivi i nemaju novčanu vrijednost. Trenutačno je stanje vašeg bodovnog računa navedeno u osobnom dijelu stranice zooplusa u kategoriji „Moj zooplus” te vam je dostupno u svakom trenutku.
2.2 Prikupljanje zooBodova
Za svaku plaćenu narudžbu vašem se računu automatski pridodaju zooBodovi. Visina pridodanih zooBodova ovisi o visini plaćene narudžbe. Za svaki 1 € vrijednosti narudžbe dobivate 1 zooBod. Za posebne akcije moguće je dobiti zooBodove u iznosima koji su zasebno navedeni na zooplus stranici.
2.3 Isključenje zooBodova, maksimalni zooBodovi
zooBodovi isključeni su za proizvode u iznosu 0 € (npr. probna pakiranja, darovi vjernosti, nagrade), iskorištene kupone ili ostale popuste te naknadne isporuke. zooBodovi mogu biti isključeni i za određene usluge. U kalendarskoj je godini moguće dobiti najviše 10 000 zooBodova. Nakon što dosegnete tu vrijednost, do kraja se godine više ne dobivaju zooBodovi. zooplus zadržava pravo ne pripisivati zooBodove narudžbama za koje se čini da su sklopljene u svrhu komercijalne preprodaje robe.
2.4 Tijek knjiženja zooBodova, višestruki korisnički računi
zooBodovi automatski se dodaju bodovnom računu korisnika kad zooplus zaprimi uplatu i nakon što je uplata potpuno proknjižena u zooplusovom sustavu. Bodovi se dodjeljuju korisničkom računu koji je upotrijebljen prilikom narudžbe. Ako kupac naručuje putem nekoliko korisničkih računa, bodovi se knjiže na pojedine račune putem kojih je narudba provedena. Nije moguć prijenos bodova s jednog korisničkog računa na drugi.
2.5 Rok trajanja zooBodova
Ako zooBodovi nisu iskorišteni za nagradu unutar 12 mjeseci od knjiženja na bodovnom računu, poništavaju se na kraju tromjesečja. Na korisničkom se računu posebno ističu datum i broj zooBodova koji će biti poništeni. zooBodovi se poništavaju i ako se račun kupca iz opravdanih razloga zatvori. Posebne akcije mogu imati kraći rok trajanja zooBodova.
3. Iskorištavanje zooBodova za nagrade
3.1 Općenito
Svaki kupac s korisničkim računom može iskoristiti zooBodove za nagrade čim se na bodovnom računu pojavi odgovarajuća količina zooBodova. Ponuda nagrada te potrebni broj zooBodova navedeni su u Nagradnom programu. Nagrade je moguće iskoristiti samo uz uobičajenu narudžbu (u vrijednosti najmanje € 10,00, ne računajući troškove dostave).
3.2 Uvjeti iskorištavanja zooBodova
Nagrade je moguće iskoristiti samo putem osobnog korisničkog računa kupca u kategoriji Moj zooplus. Dostupnost nagrada može ovisiti o datumu i sezoni. Postoji mogućnost da pojedine nagrade u određeno vrijeme nisu dostupne. Za određene se nagrade uvjeti sudjelovanja mogu mijenjati ili dopuniti posebnim uvjetima, što će biti objavljeno u odgovarajućim ponudama nagrada.
3.3 Dostava nagrada
Trošak dostave nagrade određuje se prema aktualnim troškovima dostave zooplusa. Za informacije o trošku dostave zooplusa kliknite ovdje. Nagradu stavljate u košaricu klikom na simbol košarice za kupnju. Nagradi možete dodati i druge proizvode iz zooplusove trgovine po redovnoj cijeni narudžbe.
Ako je dostavljena nagrada oštećena ili neispravna, obratite se zooplus službi za korisnike putem obrasca za kontakt ili telefona od ponedjeljka do petka od 8:00 do 16:00 sati na broj: +385-1-7900-324.
4. Profil kućnog ljubimca i rođendanski vaučer
- Kupci koji izrade barem jedan profil kućnog ljubimca u sklopu korisničkog računa „Moj zooplus” i prihvate uvjete korištenja rođendanskog kupona dobit će jednokratni rođendanski vaučer od 250 zooBodova dodijeljenih korisničkom računu tijekom rođendanskog mjeseca ljubimca.
- Izdaje se samo jedan rođendanski vaučer po korisničkom računu po kalendarskoj godini.
5. Premium (prethodni Plan štednje)
5.1 Općenito
Premium paket je program popusta koji se temelji na naknadama i može se kupiti samo u kombinaciji s kupnjom drugih proizvoda. Premium paket omogućuje kupcu da ostvari 3 % popusta na narudžbe izvršene u zooplus.hr trgovini.
Premium paket dostupan je samo pojedinačnim (nekomercijalnim) kupcima s važećim korisničkim računom i namijenjen je isključivo za osobnu upotrebu. Kupac može kupiti artikle do maksimalno 3000 € godišnje (isključujući troškove dostave i prije odbitka popusta). Premium paket ne smije se koristiti u komercijalne svrhe. zooplus zadržava pravo ne prihvatiti ugovorne ponude koje se čine kao da su namijenjene prodaji robe za komercijalnu preprodaju.
Odabrani Premium paket vrijedi samo za zooplus korisnički račun s kojim je kupnja obavljena. Vrijedi samo u internetskoj trgovini u kojoj je kupnja obavljena. Nije prenosiv na drugi korisnički račun i ne može se koristiti u drugoj internetskoj trgovini. Po korisničkom računu može se uzeti samo jedan Premium paket. Nadalje, podložno promjenama, Premium razina može se koristiti samo za dostave unutar Hrvatske.
5.2. Zaključivanje ugovora
Kupac se pridružuje programu odabirom Premium paketa, korištenjem odgovarajućeg gumba "Pregled narudžbe" na zooplus internetskoj stranici, zatim izravno u korisničkom računu ili na početnoj stranici zooplus Cluba pridruživanjem Premium paketu i dovršetkom kupnje. Kupac zatim prima automatsku e-mail potvrdu da je njegova narudžba, uključujući kupnju Premium paketa, primljena. Ova automatska potvrda (Potvrda narudžbe) ne predstavlja prihvaćanje ponude.
Ugovor sa zooplusom za Premium paket sklapa se tek kada zooplus potvrdi aktivaciju Premium paketa u drugoj e-poruci (Potvrda Club Premium). Ako je odabrana opcija plaćanja unaprijed, ugovor se sklapa kada zooplus pošalje podatke o plaćanju. Ovi podaci o plaćanju bit će poslani kupcu u roku od 24 sata od primitka narudžbe.
5.3. Popusti i izuzeća od popusta
Relevantni popust bit će automatski pripisan online narudžbi, prije nego što se dodaju troškovi dostave. Osim ako nije drugačije navedeno, popust za Premium paket ne može se kombinirati s drugim popustima (npr. popusti za uzgajivače, dobrotvorne organizacije itd.) i zooplus Relax popustom. Iznos ušteđen korištenjem popusta za Premium paket neće biti isplaćen u gotovini.
Popust za Premium paket ne odnosi se na sezonske promocije i na proizvode koji su posebno isključeni iz popusta. zooplus zadržava pravo isključiti određene proizvode iz popusta bez navođenja razloga.
5.4. Promocija Ekskluzivni dani za Premium članove
Premium članovi imaju pravo na dvostruke zooBodove (2x) na sve kupnje koje ispunjavaju uvjete obavljene tijekom promocijskog razdoblja Ekskluzivni dani za Premium članove. Točni datumi bit će unaprijed objavljeni na zooplus internetskoj stranici ili putem drugih službenih komunikacijskih kanala. zooBodovi zarađeni putem ove promocije bit će dodijeljeni na račun kupca četrnaest (14) dana nakon datuma kupnje, pod uvjetom da narudžba nije otkazana ili vraćena. Ova ponuda vrijedi samo za aktivne Premium članove u trenutku kupnje.
5.5 Bodovi dobrodošlice
Kada se korisnici prijave ili obnove svoju Premium razinu, na njihov će račun biti dodijeljeno 200 zooBodova. zooBodovi vrijede 12 mjeseci. Korisnici mogu provjeriti stanje zooBodova na stranici Moj račun.
5.6 Trajanje premium razine
Trajanje ovisi o Premium razini koju je odabrao kupac i automatski završava na datum isteka. Kupci će biti obaviješteni o isteku svoje Premium razine putem e-pošte na adresu koju su naveli tijekom procesa narudžbe. Obavijest će biti poslana najkasnije 28 dana prije datuma isteka i na datum isteka njihove Premium razine. Premium razina se ne obnavlja automatski.
6. Plaćanje, datum plaćanja i neizvršenje obveza
Plaćanje za kupnju Premium razine treba izvršiti istim načinom plaćanja kao i za cijelu narudžbu. zooplus zadržava pravo u pojedinačnim slučajevima prihvatiti samo određene vrste plaćanja. U slučaju plaćanja debitnom / kreditnom karticom, vaša će kartica biti terećena u roku od tjedan dana od pristupa Premium paketu.
7. Pravo na odustanak od ugovora
Kupci koji su potrošači imaju 14 dana za odustanak od ovog ugovora. Potrošač je svaka fizička osoba koja sklapa pravni posao u svrhe koje nisu povezane s njihovim vlastitim poslovanjem ili profesionalnom aktivnošću. Ova politika pokriva pravo na odustanak od ugovora i njegovo otkazivanje. Ako imate dodatnih pitanja u vezi s ovim pitanjem, obratite se službi za korisnike zooplusa.
Ugovor možete otkazati pisanim putem (npr. pismom, e-poštom) u roku od 14 dana bez navođenja razloga. Rok za otkazivanje počinje teći od primitka ove pisane obavijesti, ali ne prije sklapanja ugovora i ne prije ispunjenja naše obveze informiranja u skladu s člankom 246b § 2 stavkom 1 u vezi s § 1 stavkom 1 točkama 7 do 12, 15 i 19, kao i člankom 248 § 13 stavkom 1 Građanskog zakonika (BGB). Da bi se ispoštovao rok, dovoljno je poslati izjavu o odustajanju prije njegovog isteka.
Obavijest o otkazivanju treba poslati na:
zooplus SE
Customer Services
Herzog-Wilhelm-Strasse 18
80331 München
Njemačka
8. Posljedice odustajanja od ugovora
U slučaju odustajanja od ugovora, obje strane primaju povrat novca za primljene pogodnosti. Kupac je dužan vratiti sve pogodnosti primljene do trenutka odustajanja od ugovora, pod uvjetom da je o tome bio obaviješten i da je na to izričito pristao prije odustajanja od ugovora. Ako postoji obveza plaćanja naknade, to može rezultirati time da kupac i dalje mora ispuniti ugovorne obveze plaćanja za razdoblje do datuma raskida. Pravo na raskid ugovora istječe ranije ako su obje strane u potpunosti ispunile ugovor na izričit zahtjev kupca prije nego što je iskoristio svoje pravo na raskid ugovora.
Povrat novca mora se izvršiti u roku od 30 dana. Za kupca rok počinje teći od slanja obavijesti o raskidu ugovora, a za zooplus od primitka obavijesti o raskidu ugovora.
9. Prekid Premium članstva
a. Premium članstvo korisnik može otkazati u bilo kojem trenutku s trenutnim učinkom i bez navođenja razloga. Otkazivanje se može izvršiti putem e-pošte na service@zooplus.hr ili poštom. Povrat novca uplaćenog za Premium članstvo neće biti izvršen. Premium korisnici će se automatski vratiti na osnovno članstvo.
b. zooplus ima pravo raskinuti Premium razinu bez prethodne obavijesti ako postoji važan razlog. Legitimni razlozi za raskid Premium razine su
- kršenje uvjeta i odredbi ili drugih ugovornih uvjeta,
- davanje nepotpunih ili netočnih podataka.
Raskid ugovora vrši se pisanim putem. Nakon raskida, zooplus ima pravo deaktivirati Premium razinu kupca.
10. Izmjene uvjeta sudjelovanja, prekid programa
zooplus zadržava pravo u bilo kojem trenutku izmijeniti ili dopuniti uvjete sudjelovanja, nagrade ili ostale tijekove opisane u uvjetima sudjelovanja nagradnog programa u skladu sa zakonom.
Izmjene i dopune uvjeta sudjelovanja objavljuju se putem e-pošte i/ili na internetskoj stranici. Nastavak sudjelovanja predstavlja prihvaćanje novih uvjeta. zooplus zadržava pravo djelomično ili potpuno prekinuti zooplus Club uz odgovarajuću obavijest.
11. Kontakt i služba za korisnike
Ako imate pitanja povezana sa svojim članstvom u zooplus Clubu ili zooBodovima, obratite nam se
Služba za korisnike
E-pošta: service@zooplus.hr
Telefon: +385-1-7900-324 (pon – pet 8:00 –16:00)
12. Zakonske odredbe
- Na zooplus Club primjenjuju se u Republici Hrvatskoj važeći zakoni o zaštiti potrošača.
- Primjenjuje se njemačko pravo ako nije u suprotnosti s hrvatskim zakonima o zaštiti potrošača.
- Ako se utvrdi da je bilo koji od ovih uvjeta i odredbi nevažeći, ostatak ostaje na snazi.
13. Zaštita podataka
zooplus ozbiljno shvaća zaštitu podataka svojih kupaca. Izjava o zaštiti podataka od zooplusa dostupna je ovdje.
