Vaša košarica

Vaša košarica je nažalost prazna.

Zooplus koristi kolačiće (eng. cookies) da bi Vam omogućio najbolju uslugu. Ako nastavite pretraživati ovu stranicu, prihvaćate uvjete korištenja kolačića.

Pomoć


Košarica se briše (Cookies)

Kada se uputim prema blagajni, dogodi se pogreška. Što mogu pritom učiniti?
Košarica prima samo jedan proizvod ili se briše. Što radim krivo?
Što su cookiesi/kolačići?
Za što služe cookiesi u zooplusu?

Vatrozid (firewall) i sigurnosni certifikati

Kada pošaljem narudžbu, dolazi do pogrješke: Vaša košarica je obrisana. Što radim krivo?

Moj pretraživač prikazuje da je istekao sigurnosni certifikat. Zašto?

Pretraživač

Cache-postavke

JavaScript

Za što koristi JavaScript?

Vaša narudžba


Narudžba

Imate li najmanju/ najveću vrijednost dostave?
Može li se povezati više narudžbi u jednu?
Mogu li promijeniti narudžbu nakon što sam je već poslao/la?
Mogu li stornirati svoju narudžbu?
Mogu li naručiti telefonski?
Hoću li primiti potvrdu o narudžbi?
Hoćete li me informirati o slanju narudžbe (potvrda o slanju)?
Mogu li online pregledati svoje narudžbe (račun narudžbi)?
Kako naručiti?

Moja dostava

Mogu li pregledati stanje obrade moje narudžbe?
Od koliko se paketa sastoji moja narudžba?
Kako ću saznati status dostave moje narudžbe?
Primio/la sam nepotpunu isporuku. Što trebam poduzeti?

Primio/la sam neispravni artikl. Što trebam učiniti?
Naručio/la sam prije 5 radnih dana i još nisam ništa primio/la. Što trebam učiniti?
Primio/la sam krivi artikl. Što trebam poduzeti?
Moj paket ne sadrži račun. Što se dogodilo s njim?
Primio/la sam krivi račun. Što trebam učiniti?

 

Dostava općenito

Zaračunavate li troškove dostave?
Koliko dugo iznosi vrijeme isporuke?
S kojim dostavljačem surađujete?
Što mogu napraviti, ako nisam kod kuće za vrijeme isporuke?
Može li moja narudžba biti dostavljena na adresu drugačiju od moje adrese računa?
Može li moja narudžba biti dostavljena na željeni dan?
Što znači oznaka "Termin dostave"?
Dostavljate li i subotom?
europaweite Lieferung U koje zemlje dostavljate?

 

Plaćanje & sigurnost

Koje načine plaćanja nudite?
Šaljete li pouzećem?
Koji su Vaši bankovni podaci?
Plaćam kreditnom karticom. Kada ćete skinuti s računa?
Primio/la sam podsjetnik za plaćanje/ opomenu, a već sam platio/la. Što trebam učiniti?
Primio/la sam podsjetnik za plaćanje/ opomenu i već vratio/la spomenutu robu djelomično ili u potpunosti. Što mogu učiniti?

Vraćanje robe & zamjena

Kako glasi adresa za vraćanje robe?
Koji je rok za vraćanje primljene robe?
Trebam li markirati povratni paket?
Kada i kako nadomješćujete poštarinu pri vraćanju robe?
Naručeni artikl ne odgovara. Mogu li ga poslati natrag?
Zašto sam primio/la račun pri dostavi zamjenskog proizvoda, iako sam već platio/la?

Bonovi & popusti

Koje popuste/ pogodnosti Vam pružamo?
Kako iskorisiti bon?
Mogu li iskoristiti više bonova/popusta?
Može li mi se moj bon isplatiti u gotovini?

Mogu li kupiti poklon bonove?
Kako se šalje poklon bon? Mogu li poklon bon osobno uručiti?
Kako darivani prijatelj može iskoristi bon?

Općenita pitanja


Osobni podaci i moj zooplus

Kako mogu promijeniti svoje osobne podatke?
Kako mogu promijeniti svoje pristupne podatke (e-mail adresa i lozinka)?
Zaboravio/la sam svoju lozinku. Što mogu učiniti?
Gdje mogu pronaći svoj korisnički broj i broj narudžbe?
Jesu li moji osobni podaci zaštićeni?
Što je "moj zooplus" ?

Programi pogodnosti

Kako funkcionira Vaš nagradni program?
Što mogu učiniti sa zooplus bodovima?
Mogu li mi se bodovi isplatiti?
Imam više korisničkih računa. Mogu li povezati sve bodove?
Kako funkcionira program "Preporuči prijatelju"?





Kada se uputim prema blagajni, dogodi se pogreška. Što mogu pritom učiniti?

Osigurajte da Vaš pretraživač dopušta tzv. „cookiese“. Ako Vaš pretraživač ne dopušta pristup, tada program ne može ispravno održavati košaricu. Pod točkom "Pomoć" u Vašem pretraživaču možete pregledati i promjeniti ove postavke.

Košarica prima samo jedan proizvod ili se briše. Što radim krivo?

Osigurajte da Vaš pretraživač dopušta tzv. „cookiese/kolačiće“. Pod točkom "Pomoć" u Vašem pretraživaču možete pregledati i promjeniti ove postavke.

Što su cookiesi/kolačići?

Cookie je mali tekstovni podatak koji je uspostavljen od posjećene web stranice u za to predviđenom popisu na Vašem tvrdom disku. Bez ove tehnike mnogi postupci u e-commerce se ne mogu realizirati. Tako se npr. pri online kupovini postavljanje bilo kojeg broja proizvoda ostvaruje u pravilu s pomoću cookiesa.

Za što služe cookiesi u zooplusu?

U zooplus trgovini je postavljen dugotrajni cookie kako bi se sadržaj Vaše košarice sigurno spremio za vrijeme kupovine. Dugotrajni cookie je spremljen kao podatak na Vašem računalu i ondje ostaje kada zatvorite pretraživač. Cookie se može pročitati pri slijedećem posjetu web stranice. Bez ovog dugotrajnog cookiesa se proizvodi ne mogu staviti u košaricu što čini kupovinu nemogućom. Obratite pozornost da cookiesi korišteni od zooplus-a služe samo za rad košarice. Ne spremaju se nikakvi dodatni podatci.

Kada pošaljem narudžbu, dolazi do pogreške: Vaša košarica je obrisana. Što radim krivo?

Ako koristite vatrozid (firewall), osigurajte da su vrata (port) 443 otvorena za SSL povezivanja. Zbog toga što postoji puno različitih vatrozida, zooplus ne može dati detaljna uputstva za postavljanje Vašega. Zbog toga provjerite dokumentaciju Vašeg vatrozida. Ako radite na mreži Vaše tvrtke, obratite se administratoru za točnije informacije.

Osim toga osigurajte da Vaše računalo ima instaliranu najnoviju verziju vatrozidnog programa.

Moj pretraživač prikazuje da je istekao sigurnosni certifikat. Zašto?

Sigurnosni certifikat može prikazivati istek Vaših sigurnosnih certifikata. Do toga može doći zbog netočnih vremenskih postavki na Vašem računalu i zbog toga se ne mogu prikazati SSL- stranice. Radi toga osigurajte da su datum i vrijeme točno postavljeni.

Cache-postavke

zooplus se posebno često aktualizira. Iz tog razloga pobrinite se da nove promjene uvijek budu ispostavljene od Vašeg pretraživača, kako bi mogli profitirati našim novim ponudama. U postavkama pretraživača možete odrediti da Vaš pretraživač preispituje stranicu pri svakom pozivu na promjene i automatski prazni tzv. "cache". Više o ovoj temi možete saznati pod "pomoć" u Vašem pretraživaču.

Za što koristi JavaScript?

Bez Jave i JavaScripta možete surfati na zooplusu.

Unatoč tome preporučuje se aktivirati JavaScript kako bi Vam stajale sve pogodnosti na raspolaganju. Molimo posjetite točku menija "pomoć" u Vašem pretraživaču kako biste saznali kako možete aktivirati JavaScript u Vašem pretraživaču.

Narudžba i opći uvjeti dostave


Imate li najmanju/ najveću vrijednost dostave?

Narudžbe u vrijednosti od 299,00 kn unutar Hrvatske su bez troškova dostave. Ispod tog iznosa zaračunavamo paušalnu poštarinu od 29,00 kn neovisno o broju paketa, njegovoj veličini i težini. Dostatna dostupnost artikla kao preduvjet zooplus dostavlja u normalnim količinama. Dostavljamo od najmanjeg narudžbenog iznosa od 129,00 HRK (bez troškova dostave).

Može li se povezati više narudžbi u jednu?

Molimo imajte razumijevanja da to, nakon već poslanog paketa, nije moguće.

Mogu li promijeniti narudžbu nakon što sam ju već poslao/la?

Ovo je moguće samo jako ograničeno. Trudimo se da svaku narudžbu obradimo što brže moguće i isporučimo ju. Ako ste već primili potvrdu o dostavi, tada promjena nije više moguća. Ako još niste primili potvrdu o slanju, tada možete kontaktirati našu službu za korisnike.

Mogu li stornirati svoju narudžbu?

Ovo je moguće samo kratko vrijeme. Trudimo se da svaku narudžbu obradimo što brže moguće i isporučimo ju. Ako ste već primili potvrdu o dostavi, tada storniranje nije više moguće. Ako još niste, tada kontaktirajte našu službu za korisnike. Već poslanu i plaćenu robu ( kreditnom karticom) ćemo Vam naknaditi nakon primitka vraćene robe.

Mogu li naručiti telefonski?

Ne, nažalost ta opcija nije uključena.

Hoću li primiti potvrdu o narudžbi?

Da, nakon uspješne obrade Vaše online narudžbe primit ćete potvrdu na e-mail.

Hoćete li me informirati o slanju narudžbe (potvrda o slanju)?

Da, čim roba napusti naše skladište, primit ćete potvrdu o slanju na e-mail. Na njoj će biti prikazan i količina očekivanih paketa i njihov paketni broj.

Mogu li online pregledati svoje narudžbe (račun narudžbi)?

Pod rubrikom "moj zooplus" možete u bilo koje vrijeme pregledati Vaše narudžbe.

Kako naručiti?

Kako možete kupovati u zooplus-u pojašnjavamo Vam u našoj pomoći za kupnju.

Mogu li pregledati stanje obrade moje narudžbe?

Da, za to se prijavite na "moj zooplus" i kliknite na "Vaš narudžbeni račun u zooplus-u".Sve ostalo o temi "moj zooplus" pronađite ovdje.

Od koliko se paketa sastoji moja narudžba?

O tome ćemo Vas informirati u našoj potvrdi o slanju na e-mail.

Kako ću saznati status dostave moje narudžbe?

Status dostave DPD: Status dostave možete pregledati na praćenje paketa u DPD-u.Za to Vam je potreban broj paketa koji ste primili u potvrdi o slanju i Vaš poštanski broj.

 

Primio/la sam nepotpunu isporuku. Što trebam poduzeti?

Može doći do toga da paketi stignu na različite dane. Molimo prvo utvrdite jeste li primili sve dijelove paketa. Ako je ovo slučaj i Vaša isporuka je unatoč tome nepotpuna, kontaktirajte nas pomoću kontaktnog obrasca.

Primio/la sam neispravni artikl. Što trebam učiniti?

Kontaktirajte nas pomoću kontaktnog obrasca.

Naručio/la sam prije 5 radnih dana i još nisam ništa primio/la. Što trebam učiniti?

Vi imate mogućnost online pratiti Vašu pošiljku kod naših partnera za dostavu. Ako ne pronađete dostatne informacije, kontaktirajte nas pomoću kontaktnog obrasca.

Primio/la sam krivi artikl. Što trebam poduzeti?

Kontaktirajte nas pomoću kontaktnog obrasca.

Moj paket ne sadrži račun. Što se dogodilo s njim?

Ako ste kao adresu dostave naveli različitu adresu i izabrali "Da, pošaljite račun odvojeno", primit ćete račun u slijedećih nekoliko dana posebno na e-mail. Ako ovo nije slučaj, kontaktirajte nas pomoću kontaktnog obrasca.

Primio/la sam krivi račun. Što trebam učiniti?

Kontaktirajte nas pomoću kontaktnog obrasca.

Zaračunavate li troškove dostave?

Kod svih online narudžbi unutar hrvatske dostavljamo u vrijednosti dostave od 299,00 HRK bez troškova dostave. Kod nižih narudžbenih iznosa zaračunavamo poštarinu od 29,00 HRK neovisno o količini paketa, njihovoj veličini i težini. Naše troškove dostave i pakiranje u ostale zemlje dostave možete pronaći u informacijama o zemljama.

Koliko dugo iznosi vrijeme isporuke?

U pravilu vrijeme isporuke iznosi 3-5 radnih dana od primitka potvrde o dostavi. Isporuka Vaše robe slijedi između 9.00 i 16.00 sati. Pri kašnjenju dostave ćemo Vas odmah informirati.

S kojim dostavljačem surađujete?

Isporuku Vaše narudžbe obavlja naš partner DPD.

Što mogu napraviti ako nisam kod kuće za vrijeme isporuke?

DPD dostavlja ili direktno Vama ili ostavlja Vašu robu kod susjeda. Ako ne susretne nikoga od navedenih, primit ćete obavijest. S tom obavijesti možete zatražiti novi termin dostave (pogledaj poleđinu obavijesti).
 

Može li moja narudžba biti dostavljena na adresu drugačiju od moje adrese računa?

Da, svaka narudžba se može dostaviti na Vašu željenu adresu, npr. na Vaše poslovno mjesto. Izbor toga možete napraviti pri odjavi na blagajni ili pod "moj zooplus".

Može li moja narudžba biti dostavljena na željeni dan?

Ne, trenutno nije moguće dogovoriti točno vrijeme dostave. Isporuka se u pravilu događa od 3-5 radnih dana od primitka potvrde o narudžbi. Primitak Vaše robe se odvija između 9.00 sati i 16.00 sati.

Što znači oznaka ?

Vaš željeni artikl trenutno nažalost nije dostupan. Molimo pritisnite na simbol "termin dostave", unesite Vašu e-mail adresu i potvrdite naše uvjete obavijesti. Čim artikl ponovno postane dostupan, primit ćete obavijest na Vašu e-mail adresu.

Dostavljate li i subotom?

Nažalost DPD ne vrši dostave subotom.

europaweite Lieferung U kojem zemlje dostavljate?

Kako biste primili pregled naših zemalja dostave, kliknite ovdje.

Koje načine plaćanja nudite?

Svi ponuđeni načini plaćanja su u potpunosti sigurni. Naša moderna tehnologija kodira sve Vaše osobne podatke kao podatke plaćanja, ime i adresu. Ove informacije se pri prijenosu na internetu ne mogu pročitati bez dopuštenja.

Na raspolaganju Vam stoje slijedeći načini plaćanja:

- plaćanje pouzećem

- plaćanje kreditnom karticom (prihvaćamo Mastercard, Maestro, Visa, Diners i AmericanExpress)
- plaćanje unaprijed (uplata na račun)

zooplus AG zadržava pravo u pojedinim slučajevima prihvatiti samo određene načine plaćanja.

Plaćanje kreditnom karticom
Kreditna kartica (Mastercard, Maestro, Visa, Diners, AmericanExpress) se može potpuno sigurno koristiti za plaćanje transakcija u zooplusu. Nakon što je Vaša kartica autorizirana, roba se šalje s našeg skladišta. Naplata se uobičajeno odvija 2-3 dana poslije.
Prihvaćamo Mastercard, Maestro, Visa, Diners i American Express kreditne kartice.

Plaćanje unaprijed
Prilikom plaćanja unaprijed potrebno je puni iznos računa uplatiti na naš bankovni račun i to u roku od 7 dana od dana primitka potvrde narudžbe na sljedeći račun:

zooplus AG
Zagrebačka banka d.d. (Unicredit Group)
IBAN: HR1023600001102357757
BIC: ZABAHR2X
 

Nakon zaključivanja narudžbe dobivate osim toga sve potrebne podatke u odvojenom e-mailu. Molimo Vas, unesite prilikom uplaćivanja kao opis plaćanja (svrha doznake) obvezatno broj računa ili broj narudžbe.

Prilikom plaćanja unaprijed dostava naručene robe se odvija tek nakon registiranog primitka plaćanja na naš račun. Iznos računa treba biti u cjelosti poravnat tijekom 7 dana. Do tada je Vaša narudžba rezervirana za Vas.
Ako nakon 7 dana uplata nije uplaćena na naš račun, Vaša narudžba se automatski stornira. Molimo Vas, obratite pažnju da prijenos novca ovisno o banci traje 2-4 radna dana. Dozvoljavamo si da Vam nakon isteka roka pošaljemo mail s podsjetnikom za plaćanje.

Ako imate daljnja pitanja, obratite se našoj korisničkoj službi.

 

Plaćanje pouzećem?

Da, moguće je platiti pošilju prilikom pouzeća. Imajte na umu da nisu svi proizvodi dostupnji putem ove opcije..

Koji su Vaši bankovni podaci?

Vlasnik računa: zooplus AG
Zagrebačka banka d.d. (Unicredit Group)
IBAN: HR1023600001102357757
BIC: ZABAHR2X

Molimo ne zaboravite da pri navodu svrhe uporabe uvijek napišete broj računa i/ili korisnički broj, kako bi moglo biti zagarantirano brzo svrstavanje.

Plaćam kreditnom karticom. Kada ćete mi skinuti s računa?

Kod plaćanja kreditnom karticom terećenje računa slijedi unutar jednog tjedna nakon slanja robe.

Primio/la sam podsjetnik za plaćanje/ opomenu, a već sam platio/la. Što trebam učiniti?

Rado ćemo preispitati Vašu tvrdnju. Molimo podijelite nam datum knjiženja, iznos doznake kao i bankovne podatke primatelja. To možete učiniti pomoću kontaktnog obrasca.
NAPOMENA: Kod doznake može doći do manjih pogrješaka, koje sprječavaju sustav za jednoznačno svrstavanje Vaše uplate Vašem korisničkom računu. U ovim slučajevima molimo za Vašu podršku. Pri prijenosima kao svrhu uporabe uvijek navedite Vaš korisnički broj i broj računa. Ove podatke možete pronaći na Vašem računu ili pod "moj zooplus". Puno hvala.

Primio/la sam podsjetnik za plaćanje/ opomenu i već vratio/la spomenutu robu djelomično ili u potpunosti. Što mogu učiniti?

Rado ćemo preispitati Vaše podatke. Za to nam pošaljite potvrdu o isporuci poštom na

zooplus AG
Sonnenstraße 15
80331 München

Kako glasi adresa za vraćanje robe?

Sve povrate šaljite na slijedeću adresu:

    zooplus AG
    Zooplus AG c/o Dirks Consumer Logistics
    Skalski-Logistic Park Wroclawska 36 Street
    55-020 Zorawina (Wojkowice)

Poland
Slanje na različitu adresu od ove može imati za posljedicu kašnjenje obrade od 1-2 tjedna.
Prije slanja povrata robe kontaktirajte našu službu za korisnike i u svaki povrat priložite ispunjenu potvrdu za povrat. Ne šaljite nam robu pouzećem ili nedovoljno frankiranu.

 

Koji je rok za vraćanje primljene robe?

Sve artikle iz zooplus-a možete vratiti bez navođenja razloga u roku 14 dana nakon primitka robe.
Rok počinje najranije s primitkom robe i ovom obavijesti. Za poštivanje roka vrijedi pravovremeno slanje opoziva pismenim putem, faksom ili e-mailom. Za Vaš opoziv obratite se našoj službi za korisnike.
Povrat šaljite na:

zooplus AG
Sonnenstraße 15
80331 München

Molimo za to koristite naš kontaktni obrazac.U slučaju uspješnog povrata obje strane moraju vratiti primljenu robu. Za to Vas molimo - u slučaju da još niste - da nam date Vaše bankovne podatke. Ako se primljena roba može vratiti samo u potpunom ili djelomično oštećenom stanju, morate osigurati nadoknadu vrijednosti.

Trebam li frankirati povratni paket?

Sve artikle koje ste kupili u zooplus-u, a nisu Vam se svidjeli, možete dostatno frankirane poslati natrag.
Robu nemojte slati pouzećem. Vi morate snositi troškove povrata ako dostavljena roba odgovara naručenoj ili ako pri višem iznosu do trenutka povrata niste obavili protuuslugu ili niste snosili ugovorno dogovorenu djelomičnu uplatu. U drugim slučajevima je povrat besplatan.

Kada i kako nadomještavate poštarinu pri vraćanju robe?

Poštarina će Vam odmah biti vraćena ako
a) dostavljena roba ne odgovara naručenoj i/ili
b) je roba dostavljena oštećena ili neispravna.

Nadoknada troškova slijedi prema standardnim tarifama našeg dostavnog partnera DPD; posebni troškovi kao ekspresna dostava ili dostava glomaznih predmeta ne mogu biti nadoknađeni. Mi Vam rado nudimo priliku da pokupimo robu koja se ne može poslati u paketu kod Vas. Prije toga molimo stupite u kontakt s našom službom za korisnike.
Kako bi Vam mogli snositi troškove poštarine pri vraćanju paketa molimo uvijek podijelite s nama iznos nastalih troškova dostave s pomoću kontaktnog obrasca. One nisu uvijek vidljive na primljenom paketu.

Kako biste izbjegli povratna pitanja, pošaljite nam prije toga obavijest o odbitku od računa na e-mail.
Kod plaćanja kreditnom karticom mi ćemo Vam nadoknaditi poštarinu na račun.

Naručeni artikl ne odgovara. Mogu li ga poslati natrag?

Da, zooplus Vam garantira cjelokupno pravo povrata u roku 14 dana od primitka robe. Vi imate pravo iskoristiti to pravo tako da pismeno objasnite povrat ili nam vratiti robu. Pridržavanje roka je uvaženo pravovremenim slanjem paketa ili zahtjeva za povrat pismenim putem, faksom ili e-mailom.

Sve artikle koje ste kupili u zooplus-u i nisu Vam se svidjeli, možete vratiti dostatno markirane.

Zašto sam primio/la račun pri dostavi zamjenskog proizvoda, iako sam već platio/la?

Kada nam vratite artikl on će se pripisati Vašem korisničkom računu kao pozitivni saldo. Pri uspješnoj zamjeni izjednačit ćemo nastali bon s Vašim računom zamjene. Ako ste Vašu prvobitnu narudžbu već platili doznakom, preko bankovnog računa ili kreditnom karticom, neće doći do ponovne naplate. Primljeni račun za zamjensku robu možete ignorirati.

NAPOMENA: Želite li kao zamjenu različiti artikl od onoga kojeg ste prvobitno naručili, razliku u iznosu ćemo podmiriti doznakom.
Nastali pozitivni saldo pri povoljnijim zamjenskim artiklima ostaje naravno na Vašem računu i može se odbiti od budućih računa.

Koje popuste/ pogodnosti Vam pružamo?

Popust za uzgajivače
U okviru Vaše djelatnosti kao registriranog uzgajivača nudimo Vam popust od 8% na sve narudžbe od 750,00 HRK. Daljnje informacije pronađite ovdje.

Popust za udruge za zaštitu životinja i domove za životinje
Nudimo registriranim i općekorisnim udrugama za zaštitu životinja i domovima za životinje popust od 8% na sve narudžbe od 750,00 HRK. Daljnje informacije pronađite ovdje.

 

Kako iskorisiti kupon?

U akcijsko polje unesite točan kod kupona/ ključnu riječ (molimo pripazite na to da ne stavite razmake) i pritisnite na "iskoristi". Iznos bona će trenutno biti oduzet od sume narudžbe. Molimo uvijek obratite pozornost na uvjete iskorištavanja bona koji s nalaze na Vašem bonu, kao rok trajanja i najmanja količina narudžbe.

Savjeti za iskorištavanje:

- Odite na www.zooplus.hr
- Izaberite željene proizvode u trgovini
- Stavite proizvode u košaricu i pritisnite funkciju "kolica za kupovinu"
- Jednostavno unesite Vaš broj bona ili popusta u akcijsko polje i iznos će se automatski smanjiti za vrijednost bona
- Nema obveze za daljnju narudžbu
- Ako je košarica ispod vrijednosti bona, propada ostatak vrijednosti
- Po narudžbi se može iskoristiti samo jedan bon
- Naknadno zaračunavanje prethodnih narudžbi nije moguće.

Mogu li iskoristiti više bonova/popusta?

U svakom slučaju se po jednoj kupnji može iskoristiti samo jedan bon ili ostvareni/dobiveni popust.

Može li mi se moj bon isplatiti u gotovini?

Isplata u gotovini ili naknadno zaračunavanje prijašnjih narudžbi nije moguće.

Mogu li kupiti poklon bonove?

Trenutno možete primiti u zooplus-u poklon bonove u vrijednosti od 200, 300, 500 i 700 HRK. Prilikom procesa narudžbe možete individualno oblikovati Vaš bon: molimo pritom pripremite e-mail adresu i ime primatelja. Pri individualiziranju imate izbor između 8 životinjskih motiva, možete dodati osobni tekst čestitke i izabrati termin slanja.

Nakon što se troškovi bona podmire, poslat ćemo ih Vam na navedenu e-mail adresu. Molimo obratite pozornost: bon će se poslati nakon primitka uplate. Najbrže dolazi do slanja pri plaćanju kreditnom karticom ili bankovnim računom.

Kako se šalje poklon bon? Mogu poklon bon osobno uručiti?

Mi šaljemo bon na određeni željeni termin u e-mailu na navedenu e-mail adresu. Ako bon radije želite osobno predati, poslat ćemo ga na Vaš e-mail - tada sami možete ispisati bon i predati ga. Ako brzo trebate poklon bon, najbolje platite kreditnom karticom ili bankovnim računom. Tada Vam možemo poslati poklon bon već slijedećeg dana.

Kako darivani prijatelj može iskoristi bon?

Darivani prijatelj može jednostavno iskoristiti svoj individualni kod bona tijekom procesa narudžbe tako da ga unese na akcijsko polje bona - iznos će se trenutno oduzeti s ukupnog iznosa računa.

Molimo obratite pozornost: Samo se jedan bon može iskoristiti po narudžbi. Pritom izaberite iznos bona, koji bi najbolje koristio darivanom prijatelju. Iznosi koji se ne iskoriste propadaju. Znači ako niste sigurni, što Vašem prijatelju treba, poklonite mu rađe bon od 200 i 300 HRK odvojeno, nego jedan od 500.

Kako mogu promijeniti svoje osobne podatke?

Pod "moj zooplus" možete pregledati Vaše osobne podatke, kao i adresu računa i dostave, način plaćanja, dostavnu službu, itd.

Kako mogu promijeniti svoje pristupne podatke (e-mail adresa i lozinka)?

Pod "moj zooplus" možete pregledati i promijeniti korištenu e-mail adresu i Vašu lozinku.

Zaboravio/la sam svoju lozinku. Što mogu učiniti?

Molimo u zooplus-pomoć za lozinku unesite Vašu e-mail adresu, s kojom ste registrirani na zooplus-u. Tada ćete primiti e-mail s Vašom lozinkom.
NAPOMENA: Vaša aktualna lozinka je kod nas pohranjena u kodiranom obliku i zbog toga se ne može telefonski podijeliti.

Gdje mogu pronaći svoj korisnički broj i broj narudžbe?

Broj narudžbe ćete pronaći u predmetu Vaše potvrde o slanju, koju ćete primiti neposredno nakon Vaše narudžbe na e-mail.

Broj narudžbe također možete pronaći u rubrici "moj zooplus". Nakon pritiska na "narudžbe" dobit ćete pregled svih narudžbi. Trenutni broj narudžbe ćete pronaći u retku "nalog".

Vaš korisnički broj ćete zajedno s brojem računa pronaći na Vašem računu koji će Vam biti poslan na e-mail kao PDF dokument. On se nalazi u desnom gornjem kutu.

Korisnički broj se osim toga nalazi i na dijelu za login pod stavkom "moji podaci".

Jesu li moji osobni podaci zaštićeni?

Sigurnost Vaših osobnih podataka i zaštita Vaše privatne sfere su nam prioritet. Obavili smo sve pripreme kako bi Vaš posjet na našoj stranici bio u potpunosti siguran. To vrijedi kako za procese plaćanja, tako i za ostale podatke koje dijelite s nama. Rado ćemo Vas detaljno informirati o našim visokim sigurnosnim standardima.

Što je "moj zooplus"?

"moj zooplus" je Vaša osobna ponuda od zooplus-a i pruža Vam različite prednosti:

1. Možete pristupiti svojim podacima. Tako je kupovina u zooplus-u još udobnija.
2. Imate pristup Vašoj listi favorita i prijašnjim narudžbama.
3. Redovito ćete primati važne informacije o posebnim ponudama, itd.
4. Možete pratiti Vaše narudžbe do kućnih vrata.
5. I ovdje uživajte u najvišoj sigurnosti pomoću SSL-kodiranja.
6. Možete pregledati Vaše bonus bodove i pri dovoljnom broju bodova naručiti željene nagrade.

Kako funkcionira Vaš nagradni program?

Nagradni program zooplus-a nagrađuje Vas za Vašu vjernost kao zooplus kupca. Tako možete dvostruko profitirati s Vašom kupovinom: Naručujete hranu i opremu za Vašeg ljubimca i istovremeno skupljate zooplus bodove za Vašu željenu nagradu. Daljnje informacije o zooplus bodovima pronađite ovdje.

Što mogu učiniti sa zooplus bodovima?

Vaše zooplus bodove možete iskoristiti u zamjenu za atraktivne nagrade u našoj trgovini s nagradama.

Mogu li mi se bonus bodovi isplatiti?

Ne, račun i stanje bodova se ne može obračunati i isplatiti u gotovini.

Imam više korisničkih računa. Mogu li povezati sve bonus bodove?

Ne, Vi možete iskoristiti samo zooplus bodove jednog bodovnog računa. Zbog toga bolje naručujte samo preko jednog računa. zooplus bodovi su neprenosivi.

Kako funkcionira program preporuči prijatelju?

Već ste zadovoljni kupac zooplus-a i rado želite preporučiti zooplus svojim prijateljima i poznanicima? Tada jednostavno pošaljite e-mail preporuke za zooplus, zajedno s bonom u vrijednosti od 10% popusta Vašim prijateljima i poznanicima. Za to ćete naravno biti nagrađeni nagradom. Daljnje informacije pronađite ovdje.